PSİKOLOJİ 146

1117 02.02.2013
İndirİndirmek içi sağ tıklayarak "Bağlantıyı Farklı Kaydet" menüsüne tıklayınız

Yorumlar

Yorum Yap
Ziyaretci

Kıymetli abim, dersi dinlerken bilimsel bir yazıda okuduğum bir husus hatıra geldi."Vücudumuz ölürken endorfin salgılayarak, ölüm anının daha az sarsıcı olmasını sağlar" . Risale-i Nurda bahsi geçen ve hatıra gelen "Hattâ kesilmek için yatırılan bir hayvan, bir şey hissetmez. Yalnız bıçak kestiği vakit hissetmek ister; fakat, o his dahi gider, o elemden de kurtulur..." beyanına olan muvafakatı insanı hayrette bırakıyor. Rabbimizin eşsiz merhametine sonsuz hamdü senalar olsun. Derslerden çok istifade ediyoruz, Allah sizlerden razı olsun..

16.08.2013
  • 00:14:26
    KAFAMDA BİRİLERİ VAR; SUSMUYOR! 1646 30.07.2025
  • 00:56:59
    EVDEKİ UYUMSUZLUĞUN EN MÜHİM SEBEBİ! | HASAN AKAR 0 19.06.2025
  • 00:56:59
    KENDİNE ALIŞMAMAK KENDİNDEN LEZZET ALMAK! #ünsiyet 1249 19.06.2025
  • 00:19:59
    KENDİNİ KENDİNDE İNŞA ET, İHYA ET; DERTLERİN KÜÇÜLÜR! 3017 15.11.2024
  • 00:47:43
    SIKINTI; AKILDA VİCDANDA KALBTE RUHTA HEPSİNİN Kİ BAŞKA! | SIKINTI-1 2743 07.10.2024