Kıymetli abim, dersi dinlerken bilimsel bir yazıda okuduğum bir husus hatıra geldi."Vücudumuz ölürken endorfin salgılayarak, ölüm anının daha az sarsıcı olmasını sağlar" . Risale-i Nurda bahsi geçen ve hatıra gelen "Hattâ kesilmek için yatırılan bir hayvan, bir şey hissetmez. Yalnız bıçak kestiği vakit hissetmek ister; fakat, o his dahi gider, o elemden de kurtulur..." beyanına olan muvafakatı insanı hayrette bırakıyor. Rabbimizin eşsiz merhametine sonsuz hamdü senalar olsun. Derslerden çok istifade ediyoruz, Allah sizlerden razı olsun..
16.08.2013
00:14:26
KAFAMDA BİRİLERİ VAR; SUSMUYOR!164630.07.2025
00:56:59
EVDEKİ UYUMSUZLUĞUN EN MÜHİM SEBEBİ! | HASAN AKAR019.06.2025
00:56:59
KENDİNE ALIŞMAMAK KENDİNDEN LEZZET ALMAK! #ünsiyet124919.06.2025
00:19:59
KENDİNİ KENDİNDE İNŞA ET, İHYA ET; DERTLERİN KÜÇÜLÜR!301715.11.2024
Yorumlar
Yorum YapKıymetli abim, dersi dinlerken bilimsel bir yazıda okuduğum bir husus hatıra geldi."Vücudumuz ölürken endorfin salgılayarak, ölüm anının daha az sarsıcı olmasını sağlar" . Risale-i Nurda bahsi geçen ve hatıra gelen "Hattâ kesilmek için yatırılan bir hayvan, bir şey hissetmez. Yalnız bıçak kestiği vakit hissetmek ister; fakat, o his dahi gider, o elemden de kurtulur..." beyanına olan muvafakatı insanı hayrette bırakıyor. Rabbimizin eşsiz merhametine sonsuz hamdü senalar olsun. Derslerden çok istifade ediyoruz, Allah sizlerden razı olsun..
16.08.2013